Not much sun, but sweets

Ja fina läsare, vad ska man säga?
Vädergudarna är helt enkelt inte på min sida!
Stekande sol fram tills en halvtimme innan jag slutar och sen bara moln...
Men jag hade en finfin eftermiddag på sranden med Emma ändå.
Envist låg vi där i bikini medan vi snackade, åt jordgubbar och glass.
 
På tal om jordgubbar så köpte jag med mig en liter hem efteråt och sen plockade jag en del i trädgården också.
Kort sagt- massor med jordgubbar till mig, haha!
Jag kan ju alltid skylla mitt lilla beroende på att mitt järnvärde inte alltid är så bra och detta hjälper min läkare att hålla sig glad.
En utmärkt ursäkt för att äta några liter i veckan tycker jag!
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0