Out early in the sun, enjoying life

Lite morgonbloggning från Johannas soliga altan, med musiken i lurarna och min favoritutsikt.

Inte så svårt att förstå att jag har det riktigt gött!

Tjejerna sover fortfarande där inne men jag är väl van vid få sovtimmar eller nåt så jag vaknade halv åtta och nu vid halv nio tänkte jag att då kan jag ju lika gärna vara ute och njuta av sommaren.

 

Kvällen igår var sjukt lyckad! Galna presenter, smågalna upptåg och till slut hamnade sju tjejer plus Pelle i jacuzzin, haha. De andra killarna fegade faktiskt ur för de skulle jobba idag m.m, men Pelle är ju van vid att det är han och tjejerna.

 

När folk började dra sig hemåt blev det mer seriöst snack i jacuzzin och en del tårar fälldes.

Jag som brukade vara så målmedveten och veta vad jag ville med mina drömmar, mitt liv, kärleken med mera, står nu stilla och tampas med en himla massa frågetecken, och det är väldigt frustrerande.

Det var de bästa samtalen jag har haft på länge, först med Lollo och sen med Veronika och Joanna- och jag måste bara säga att fy satan vilka underbara och bra vänner jag har!

Gårdagen betydde jättemycket och jag älskar er så mycket! Det hoppas jag att ni förstår!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Mycket lyckad kväll förstår jag.

2012-07-21 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0