Preparations

Idag är det mycket förberedelser som gäller.
Nu blir det full rulle från och med imon bitti och bara mellanlandningar hemma- vilket innebär att mitt golv kommer få agera packplats (as always).
 
Imon efter jobbet ska jag fixa mig och sen ta tåget till Halmstad för att fira Klarisen som fyller 18. De andra ska ut på krogen och fira senare unde kvällen men lilla jag ska ju såklart jobba tidigt på fredag och får snällt sätta mig på tåget hem.
Men jag kan i alla fall vara med på firandet hemma hos henne och krogen kan jag och hon ta igen många gånger sen.
 
Även på fredag och lördag händer det saker (om inget ändras), men de planerna tar vi lite senare.
Jag vill förresten passa på och gratta papi som lyckades ta C-körkort idag! Good job!
 
Jag och Eve åkte till Ica och unnade oss sallad att ha med till jobbet imon.
Hur gott låter det inte med bland annat kyckling, pasta, sallad, melon, nachochips och mango-currysås? Yummy!
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Mums, mums!!

2012-07-11 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0