Saturday night with two families

Ikväll blir det faktiskt släktfirande gånger två.

Först ska vi träffa släkten på mammas sida. Det blir fish&chips vid stranden (ett sommarmåste i Falkenberg!), efterrätt och sen har jag ingen koll, hehe.

 

Sen någonstans under kvällens gång ska jag ta Röda faran (mormors bil, hihi) köra till Harplinge. Observera att alla retar mig och säger att jag saknar lokalsinne helt, ju nu jäklar är det upp till bevis!

Där är det födelsedagsfirande för Klara med hennes släkt, så ta vi ta igen lite att jag var tvungen att sticka så tidigt på hennes födelsedag.

Vi sover över där och sen får vi se vad vi hittar på imon innan jag beger mig hem till Falkenberg igen. Det ska bli kul i alla fall att få ta igen lite tid med min saknade vän!

Morfar och Elin på stranden

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas Du hittade dit och kan bevisa att lokalsinnet inte är helt borta. Ha det så trevligt.

Svar: Oja, jag hittade utan problem faktiskt!
Hold your dreams

2012-07-15 @ 00:36:06
Postat av: Dennis

Vilket håll är de nu igen ugglarp ligger åt?? Göteborg va???

Svar: Ha-ha-ha....
Hold your dreams

2012-07-15 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0