Feeling the seriousness

Jag har fått ett stort kuvert från Göteborgs Universitet med en massa information om sjukgymnastprogrammet.
Det allra första jag läste var "Du har gjort ett bra val att börja studera vid Sahlgrenska akademin som är den hälsovetenskapliga fakulteten vid Göteborgs Universitet".
Say what? Haha snacka om att låta hyperseriöst!
Sen var det lite allt möjligt, bland annat ett schema för Nollningen- åh så kul!
 
När jag kikade igenom allt så var det mixade känslor- jag blev både sugen på att göra det och kände att jag inte är redo för det än. Svårt att förklara, men det är ju ett enormt stort val!
Jag håller dock fast vid att jag inte är säker nog på vad jag vill för att börja på ett helt program, men visst ligger detta kvar i tankarna inför framtiden!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0