Stressful

Hej fina läsare! Hela dansframträdandet ikväll blev uppskjutet i mer än en timme och istället för att komma hem tio kom jag hem efter halv tolv! Får väl förlåta dom med tanke på att de var en bra publik och bjöd på mat och typ världens godaste bakelser, haha. Nej men ärligt talat blev tidsändringen jobbig. Jag som hade tänkt få gjort så mycket nödvändigt ikväll. Städa krigszonen som är mitt rum (katastrof), duscha, diska, fixa frukost och mat till imon, betala räkningar, göra sjukgymnastik och slänga upp lite roliga bilder och inlägg här. Istället blev det att prioritera om och stressa i säng. Nu har jag ångest över om jag ska välja att bara få fyra timmars sömn och kanske en och en halv timme på stranden, eller börja sju som vanligt och offra stranden för i alla all en hyfsad sömn... Världen i-lands problem, jag vet. Usch, nu ska jag sluta klaga, försöka lugna ner mig efter stressen och få lite välbehövlig sömn! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0