This thing about JB...

Asså jag måste bara få uttrycka min frustration över vissa människor när det gäller Justin Biebers konsert i Stockholm.
 
Hur totalt-super-idiotiskt är det inte att köpa upp biljetter som väldugt många försökte få tag på men inte lyckades, för att sedan ta kort på när man bränner upp dom/river sönder dom och lägga upp bilden på facebookeventet för konserten?!
Jag blir vansinnig!
Jag själv är inget större fan, tycker typ att hans låtar är okej och att han verkar vara en väldigt bra person, men så många ville verkligen, verkligen ha dom där biljetterna.
 
Hur hade inte folk reagerat om tjejer hade köpt upp biljetter till Barcelona-Manchester United på Ullevi för att sen bränna upp dom?
Det hade folk rasat mot. Men just när det är Justin Bieber så får istället såna saker hundratals gillningar...
Sjukt omoget tycker jag.
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Min första tanke var Julius Boketun när det stod JB... ; )

Svar: Haha jo det hade ju inte varit omöjligt
Hold your dreams

2012-07-07 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0