This Will Be A Great Weekend

Äntligen helg och jag är mer taggad än jag varit sen sommaren började typ! Förutom midsommar så är det min första lediga helg sen jag började jobba och den behövs!

 

Ikväll är det försenat födelsedagsfirande för Veronika och Johanna ute i Grimsholmen.

Temat är barnkalas/färg och vad jag har förstått så blir det en partyversion av klassiska barnkalas- kan bli grymt kul tror jag! Mina fina är samlade och allt talar för en riktigt grym kväll!

Jag kör på färgtemat med naglar, ögonskugga och det mest färgglada linnet jag har (mer neonfärgat än bilden), som kommer från Gina Tricot och är en riktig sommarfavorit.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Då behövde Du inte jobba i helgen. Njut av ledigheten. Sedan kanske det blir några helger med jobb.

2012-07-20 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0