Trying something new

Ljuset är lite missvisande. Egentligen är naglarna knallrosa och de små "svarta stenarna" glittrar. Detta var i alla fall superlätt fixat med nailstickers.

Nu gjorde jag inte så noga för jag bara skulle testa lite, men jag tror man väldigt lätt kan göra det väldigt fint om man skulle vilja!

Haha jag har en omedveten förmåga att matcha mobilskal med naglarna. Eller tvärtom kanske... Whatever, men det är lite kul för folk tror att jag planerar det, men jag brukar själv upptäcka det efter en dag eller två.

Detta glammiga skalet fick jag av Helena som tack för att jag hade varit assistent på barndansen- supergulligt!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Snyggt!

2012-07-17 @ 07:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0