Unwillingly in bed

Kvällen hos Klara var superkul/mysig!
Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt när jag kollade på klockan så insåg jag att det var 4 minuter tills min buss skulle gå! Super-duper-mega-fail om jag hade missat den asså...
Men som sagt, jag hade det supertrevligt så det sved verkligen att behöva sätta sig på tåget hem medan de övriga partade vidare.
Jag hoppas att de har toppenkul vart de nu hamnar och så får Desperate Housewifes istället avsluta min kväll.
 
Förresten, en liten kul sak:
Jag träffade min "bror" idag! Haha!
Upprepade gånger i Halmstad så har totala främlingar börjat snacka med mig och sagt saker som "Rebecca, vart har du broshan?" eller "Jag snackade precis med din bror, han kommer in till stan när som", och jag har inte fattat ett dugg- jag har inte ens vetat vem personen som snackar med mig är eller hur den vet att jag heter Rebecca.
Efter mycket övertalning har jag övertygat personerna i fråga att jag inte har någon aning om vem snubben är och att vi definitivt inte är syskon.
Ikväll när jag träffade min "bror" (som förresten är störthärlig) så berättade han att samma sak har hänt honom efter att personerna har sett mig, haha.
Weird eller vad?
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Alla har vi ju dubbelgångare och nu är det ju bevisat också. Trevlig var han ju också!!

2012-07-13 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0