Allergic symptoms

Då var man hemkommen från jobbet igen efter lite övertid även idag.
Jag har också bunkrat upp med lite tabletter och ögondroppar mot tillfällig allergi, så ska förhoppningsvis all min klåda i ögonen och alla nysningar försvinna snart!
Jättekonstigt egentligen att bli allergisk nu, och dessutom inte veta mot vad.
Fast kanske inte konstigare än att plötsligt bli allergisk mot både klor och kiwi, för att ett år senare klara av det igen.

Ikväll blir det nog att kolla på Lollo när hennes Vinberg möter FF.
Jag lär komma därifrån och känna att jag saknar fotbollen, men jag vet som tur är själv om att jag inte har någon tid för det.
Men först blir det finalen av Top Model All Stars.
Bara sådär två veckor efter, I know...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas Du har nytta av medicinen mot allergin.

2012-07-03 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0