When life is great

Åh, vilken himla bra vecka och framför allt helg som jag har haft!
Förutom att jobba heltid har jag hunnit med att träffa både fina vänenr som jag träffar ofta och mindre ofta, en tur till Ullared, en superkul fest, övernattningar med mina fina, tjejkväll, shopping, dans, årets andra dopp med mera.
Helt fantastiskt!
 
Här kommer den utlovade bildbomben från helgen.
Som vanligt fanns det massa fler bilder, så nu tror jag att jag ska sätta ihop ett sommaralbum med alla härliga bilder på Facebook.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilka fina bilder. Det var väl en bra kamera eller är det bara fotografen som är bra. Jag tror på båda delar. Ha nu en bra arbetsvecka efter denna helgen, Du har ju hunnit med jättemycket.

2012-07-22 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0