Wonderful night on the beach

Gud vilken fin kväll jag har haft!

Jag och Elin köpte med oss lite godsaker från Ica och spenderade de närmsta 3,5 timmarna på stranden med att snacka om allt mellan himmel och jord.

För ett år sedan dansade vi tillsammans sex dagar i veckan (I know, pretty insane) och det fanns hela tiden en halvtimme här och var att fylla med snack. Nu när vi inte ses alls lika ofta längre så samlar man på sig en hel del att snacka om, haha.

 

Sen träffade jag Lollo, David och några till utanför Peggens innan jag stack iväg hundra meter och träffade Joanna, Veronika och Emma en stund.

I Falkenberg är stranden definitivt mysigaste stället att vara på, så man träffar alltid massa folk!

Ett välbehövt bad senare för att återfå värmen så ligger jag nu i sängen och tänker att jag ska upp om mindre än sex timmar och verkligen vore sova nu.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilken tur att vädret var fint även om det blir kyligare framemot 22 tiden.

2012-07-19 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0