Working Friday

Idag har man blivit bortskämd på jobbet med fika x2.
Vi slog rekord igår, så det firade arbetsledaren med att baka till oss och sen är vi ett gäng tjejer som kör att varje fredag så turas vi om att fixa något. Man kan inte klaga, haha!
 
Men sen lyckades jag med något mindre bra...
Efter jobbet slocknade jag skönt i sängen runt fem-tiden. Det är inget fel med en powernap- men att vakna 22.20 är mindre bra!
Haha jag vetetusan hur jag lyckades sova så länge, men jag ska upp imon 05.10 och hur tusan ska jag kunna somna?
 
Jag har i alla fall gjort något vettigt ikväll- jag har bokat tågbiljett och boende i Stockholm. Taggad som tusan- wihoo!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0