Zombie alert

Zombie-varning på mig nu, haha.

 

Kvällen igår spenderades på Mixed Asia med Veronika och David.

Jag hade aldrig ätit där förr, men attans vad gott!

Sen åkte jag hem för att vara lite social med gästerna.

Gjorde lite tråkiga måsten, som att tacka nej till min plats på Göteborgs Universitet och skicka in bilder på mitt ärr till Länsförsäkringar. Det var väl där jag sen slocknade, haha.

 

Dagen har spenderats med veckans sjätte jobbdag och sen en slutkörd Rebecca sovandes på soffan.

Nu är frågan om jag ska ut och springa eller inte.

Jag har ju inte gjort det på typ evigheter och smått fasar inför det- men för min konditions skull så hade jag ju lovat mig själv att göra det innan Bounce- vilket jag åker till om en vecka idag!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0