Every muscle in my body aces in a good way

Efter att ha väntat i två timmar på min lektion fick jag 10 minuter innan få veta att den var inställd- kul...
Tur i alla fall att jag kunde vara med på ett balettpass istället så jag inte hade dröjt kvar helt i onödan. Dessutom lär det inte bli mycket balett efter studenten så jag får njuta av det nu medans jag fortfarande kan.

Min överpigghet tidigare tog ut sin rätt senare och jag sov gott på soffan halva eftermiddagen, haha.
Efter dagens tredje danspass är jag nu verkligen helt slut i kroppen och ligger utslagen på sängen framför Vampire Diaries, och lär inte flytta på mig.
Härlig fredagskväll ändå!


Att komma hem till en kebabtallrik efter dansen satt verkligen inte fel!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Fin service Du har. Ha en bra helg.

2012-05-05 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0