Fest eller gympatävling?

Nu får det bli ett snabbinlägg för halva klassen är påväg hit och sen ska vi till Pelle för förfest.

Ikväll är den sista studentfesten och temat är "Har jag kommit rätt?".
Jag har klätt ut mig till en gymnast som precis kommit från tävling (guld, hihi).
Det var riktigt kul faktiskt att gå lös med glitter överallt precis som vi gjorde ett tag på tävlingar i 7an-8an, haha.
Glittrig ögonskugga, rouge och glitter på bröstkorg och rygg. Det enda som saknas är hårsprayn i glitter men det hade jag ingen hemma.

Jag är superdupertaggad inför denna kvällen!
Mindre taggad på dans imon klockan åtta men det tar vi då...


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas Du får en superkväll, den sista i detta sammanhang, eller hur??

2012-05-03 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0