If only life could always be this easy

Livet äger om man är en estetare, haha.
Skola 10-10.45 innebar att kolla på våra klasskamraters störtroliga clownföreställning- mer än ok!

Innan dess var jag och skrev på avtal för Business Linc, så nu är det klart att jag jobbar heltid där tills minst december och det känns superbra!

Nej, nu ska jag fortsätta ha det bra och ge mig ut i solen!
Idag ska tydligen vara sista dagen med såhär bra väder så man får passa på!

Vad tycker ni förresten om min bränna so far? Har bara mascara och ögonbrynspenna på bilden- resten är resultatet av de senaste två dagarna.


Kommentarer
Postat av: mormor

Redan så solbrun, blir fint till student- och balklänning.

2012-05-03 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0