It is such a beautiful day

Tåget måste nästan vara favoritplatsen att blogga på, haha. Men då gör man ju inget annat vettigt ändå.

Min Valborg bestod i alla fall av att lyssna på sång i parken, kolla på majbrasa (riktigt mycket folk där!) och ett par timmar på Roberts med Klara, Kajsa och Emma innan jag och Klara åkte hem till henne. Det blev snack halva natten lång, både roligt och sånt som behövde snackas ut om.

Denna dagen kunde knappast börjat bättre!
Vi sov lagom länge och tog en promenad med hennes hund i detta underbara väder innan jag var tvungen att sticka hem.
Jag tror att det var precis något sånt här jag behövde just nu!

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Gott att Du är nöjd med gårdagskvällen. Nu ska visst Eve fixa maten till Er ikväll men vi väntar tills imorgon. Då är det en speciell dag, eller hur?

2012-05-01 @ 13:25:38
Postat av: klarisen

jätteglad att du kom, vi behövde det! nästa gång kommer jag! pusssss fina du <3

2012-05-01 @ 17:03:47
URL: http://pppetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0