Music in my ears all the time

Idag är väl en helt okej dag.
Pluggade till religionsprovet nästan varje ledig sekund jag fick, men det lönade sig och provet gick riktigt bra!
Nu i eftermiddag kändes det dock att det bara blev 5 timmars sömn och jag slocknade gott på soffan, haha.
Nu sitter jag i alla fall här igen- datorn framme, lurarna i öronen och försöker plugga.

Jag växlar lite i vilken musik jag gillar att pluggar till- antingen blir det Dans-listan med mycket ös, eller Great background med mer härliga låtar.
Idag blir det faktiskt en mix, med dessa låtar som mest spelade:
David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
Jennifer Lopez – Dance Again Feat. Pitbull
John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic
Michael Bolton – Go The Distance
Molly Sandén – Why Am I Crying
Skrillex – Bangarang - feat. Sirah

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Att musik och plugg går ihop fattar inte jag, men har hört att så är fallet, så fortsätt med detta.

2012-05-07 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0