My new baby

Jag kom på att jag har ju helt glömt visa vad jag fick i födelsedagspresent i onsdags.

I kombinerad födelsedags-studentpresent fick jag denna fina Nikon D3100!
Tack så jättemycket mami och papi!
Jag har varit väldigt nära att köpa en systemkamera ett bra tag men det har aldrig blivit av- men denna verkar perfekt för mig!
Sen fick jag tillbehör som väska, uv-lins och minneskort.
Här ska jag gå och bli en liten nördfotograf, haha.

Sen av Evelina fick jag en smoothiebehållare (inga fler Ramlösaflaskor haha) och Triss och av Andreas fick jag i princip en årsförbrukning av tuggummin, haha.


Kommentarer
Postat av: mormor

Samtliga presenter användbara på något vis. Vi ses!

2012-05-06 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0