Regretting my previous lazyness

Det är en trött tjej som bloggar nu!
Efter ett fartfyllt streetjazzpass och svetten rann så skulle det bli ännu mer dans.
Viccan och Denice lärde mig, Elin och Felicia lärardansen till uppvisningen eftersom assistenterna ska vara med, så det blev dans till 21.40 istället för "bara" nio prick.
Sen är vi ju experter på att snacka så jag kom inte hem förrän halv elva, hehe...

Efter att ha ätit och duschat är klockan nu strax efter elva och jag skulle s-å g-ä-r-n-a vilja lägga mig utslagen på sängen nu, men smart-ass som jag är så är jag inte klar med koreografin till lektionen jag ska ha imon bitti...
Det känns väldigt smart planerat nu!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0