Thing hardest thing I've had to let go

Snacka om slump ändå.
Strax innan jag stack till Ica bestämde jag mig för att vara gymnast på studentfesten ikväll (mer om det senare), och gissa vem som hamnar efter mig i kön på Ica? Min gymnastiktränare, som jag inte har träffat på jättelänge!

Vi snackade lite gymnastik, lite dans och bara lite allmänt. Stunder som då saknar jag gymnastiken som tusan! Träningarna, tävlingarna, sporten- allt!
Men men, gymnastik är en för tuff sport för mina axlar, det har jag fått acceptera.
Men visst kan vi vara lite nostalgiska med några bilder från när jag var ute i trädgården och övade varje ledig stund!





PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Vigheten har Du kvar även om det inte är gymnastik som gäller nu.

2012-05-03 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0