Worst I ever done, but still pleased

Haha, efter att ha beklagat mig för er läsare i fredags om hur ofantligt dåligt nationella i matte C gick så känner jag mig smått tvungen att berätta utgången.
En g-poäng ifrån VG och utan tvekan (!) mitt sämsta matteprov någonsin, hehe.
Jag som typ alltid har haft matte som bästa ämne skäms nästan, men som sagt har jag knappt hunnit plugga iår och bara läst halva kursen.
Tidigare resultat gör att jag får VG i slutbetyg och jag kan lova att det nästan känns som ett MVG, haha.

Fattar ni vad detta innebär? Aldrig mer matte! U-n-d-e-r-b-a-r-t!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nedräkningen inför studenten kan börja nu. Inte alltför många dagar kvar.

2012-05-28 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0