A really good day

Idag efter jobbet blev det som vanligt träning med MM.
Nu sitter nästan allt bra och det kommer bli riktigt grymt!
Efteråt så hade hela dansgänget mysfika för Ida och Viccan hade varit gulliga och fixat tårta.
Det är verkligen ett superhärligt gäng!
De flesta kände varandra sedan innan eftersom vi typ alltid är med på samma workshops, uppvisningar och tävlingar (haha), så det var redan en bra grund.
 
 
 
Nu är väskan packad, allt är fixat och jag ska bara lyckas somna.
Gud, jag har blivit helt sjukt taggad de senaste två dagarna!
Det är nog för att jag har varit för upptagen för att ens tänka på att vi ska till London fram tills i helgen, då det plötsligt slog mig att "Oj, just det ja!".
Så jag kör hela dosen taggande nu istället!
Alarmet sätter vi på 04.00 och sen lyfter vi från Landvetter 07.25.
Mitt älskade London- snart är jag tillbaka!
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0