Comfortable bed

Då ligger jag hemma, gosigt nerbäddad i min säng.

Kvällen bjöd på en riktigt härlig fest!
Det var en massa nya och halvbekanta ansikten, men framför allt kändes det så bra att umgås med saknade Lollo och Pelle igen.
Jag och Pelle hann dessutom med lite snack one on one på bussturen hem som också var guld värt.

En stor eloge till mitt smink förresten, som har hållit som sten hela kvällen, och sen gick allt- både på kroppen och i ansiktet) att skölja bort med vatten på mindre än fem minuter.
Teatersmink från Buttericks- kan defininitivt rekommenderas (det var samma som vi hade på koreografitävlingen).


Så det är inte längre en zombie här, utan en helt vanlig Rebecca som tänkte somna till DHW.
Men det är alltid superkul att få "skita ner sig" lite och bli halloween-scary.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0