I had almost forgotten I used to be this big a fan

Då var man precis hemkommen från jacuzzi med några goa hos Pelle och min lilla chans till sovmorgon är borta- worth it.

Självklart lyckades jag med "klassikern" att tänka att jag inte behövde ta med mig nycklar för vi skulle ju hem direkt efter bion, och sen blev det att gå och knacka på fönster nu vid tre- inte jättepopulärt...

Bion ja- LOVED IT!
Äntligen en film som levde upp till sin bok (som jag har slavat för dessa böcker).
Jag var nära att gråta ett par gånger, skrattade en del och satt helt förtvivlad och rent ut sagt gapade när det oväntade slutet kom, som inte följde boken helt.
Sen när det var slut och man såg rollistan och alla skådisar så var vi nästan gråtfärdiga igen- denna gången över att detta faktiskt var slutet och nu kommer inget mer.
Haha vi typ skuttade/lipade ut ur biosalongen och under bilturen hem och ni fattar nog om ni kollar bilderna nedan.
Nu har man "lugnat ner sig", men filmen var fortfarande superbra och kommer ses igen!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det blir till att kolla nästa gång att portnycklarna är med.

2012-11-24 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0