I'll never get my eight hours of sleep...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen- det är på tok för lätt att råka stänga av snoozen på iPhone!
Trots två olika alarm vid tio över sju så kollar jag plötsligt på klockan och så är den åtta...

Så nu blir det frukost, sminkning och att borsta tänderna i Halmstad, haha.
Jag är ändå där en timme innan halmstadborna för tågen går så dåligt på söndagar (yay...).

Idag är den andra MM-träningen med hela ensemblen, men den första för lilla mig som var i London förra helgen.
Det ska bli riktigt spännande att äntligen få se helheten med skådisar och musiker!

Sen blir det träning med jazzmodern-gruppen direkt efteråt och därefter hämtar Helena mig och full fart mot Falkhallen.
Jag nickar nästan till lite här på tåget bara av att tänka på det, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0