It's Friday and I'm loving life

Många säger ju att man tar sig igenom veckorna genom att leva för helgerna, men jag har så mycket kul som händer på veckodagarna så jag lever bra lycklig då med.
Antingen får helgerna vara till för att vila upp sig igen, eller så kör jag fullt ut och lever ännu mer då, haha.

Nu väntar ytterligare en sån toppenhelg och jag är galet taggad!

Först ut denna fredag är barndans (hoppar in för Elin som är i Stockholm för att se Swedish House Maffia- aviiiis!) innan det ÄNTLIGEN är dags för Breaking Dawn part 2 med Joanna.
Åh, jag har taggat inför den filmen sen boken blev min dåvarande favorit typ 2009!
Att dessutom alla säger att den är jättebra gör mig bara ännu mer taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0