Julmys på jobbet och sedan full fart...

Ännu en eftermiddag på Returen innebar ännu en eftermiddag med MM-låtarna i lurarna för att tagga. Dessutom blev det dubbel mysfaktor på eftermiddagsrasten när vi hade både vanlig fika och jobbet bjöd på glögg och pepparkakor.

Det behövdes innan all stress som kommer nu.
Full fart från jobbet till tåget, sminkning på tåget (egentligen fixas vi av stylister, men eftersom jag kommer vara sist på plats måste jag fixa basen själv för att hinna), sen är jag på plats på NollTreFem cirka 45 minuter innan föreställningen börjar, och då ska det hinnas med samling, ombyte, styling och uppvärmning.
Klockan sex börjar ett fullsatt genrep inför bland annat pressen och kommunfolk.
Ni kanske förstår varför jag spelar lugn och avslappnande musik i lurarna just nu, haha.

Egentligen är jag typen som verkligen vill ladda upp och fokusera inför ett uppträdande, så det är jätteskönt att jag ska spendera hela helgen hos Klara för att bara umgås och tagga tillsammans!

Med tanke på att alla scenkläder och skor redan är på plats så fattar jag Inge hur jag kan ha med mig så himla mycket saker hehe. Packåsna? Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0