Late at night

Såhär vid fyra-tiden är det väl lagom att summera dagen, haha.

Efter en go sovmorgon var dagen väldigt slapp.
Lipade till DHW (ni som har sett mitten av säsong åtta förstår nog varför), pysslade lite hemma och såg senaste avsnittet av Vampire Diaries.

Allt var chill fram tills tio minuter innan jag skulle sticka till Veronika för att fixa mig med henne och Emma, som äntligen är i Falkenberg på besök.
Då fick jag plötsligt veta att festen vi skulle på hade Halloweentema- en liiiten detalj som folk hade glömt nämna för mig.
Efter att ha rotat igenom hela min garderob kom jag fram till att det bästa alternativet var att köra på ungefär samma stuk som kvällen innan, fast annorlunda sminkning.

Efter traditionellt tjej-fix hämtade vi upp Joanna och Linda och drog på fest med en massa vi aldrig hade träffat förr och några halvkänningar hos Philips syster.
Det dansades som bara den, badades i badtunnan och umgicks - en riktig toppenkväll då alltså!!

Usch, om mindre än sex timmar ska jag befinna mig i danssalen och det ska dansas i sju timmar...
Det blir tufft men det får det vara värt!

Jag har varit ganska dålig med kameran denna helgen, men har i alla fall ett par bilder att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja denna helgen har Du hunnit med mycket. Bara 3 arbetsdagar, sedan blir det LONDON för Er.

2012-11-04 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0