Literally jumping up and down

Idag är jag taggad, taggad, taggad!

På jobbet fick jag vara på två nya avdelningar, bland annat Returen som är den enda truck-fria avdelningen på Nelly och därmed den enda där man får lyssna på egen musik i hörlurar.
MM-låtarna har gått på repeat varvat med härliga favoriter som t.ex. min mest spelade just nu- Don't judge me med Chris Brown.

Jag har till och med kollegor som kan intyga att jag på rasten satt och hoppade upp och ner i stolen för jag var så taggad, haha!

Nu sitter jag på tåget mot Halmstad och ska fixa med smink och nagellack- trots att det skakar.
Men som sagt, man får hitta luckor för allt och tiden på tågen blir ju någon/ett par timmar i veckan.

Jag varken orkar eller hinner ta kort hemma klockan halv sju, så det får bli lite gamla bilder dessa dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0