LONDON Day Four + shopping

Sista dagen inleddes med en tur i London Eye för resten av familjen och snacka om att de hade tur med vädret!
Jag åkte den förra året och kände att det var en onödig utgift, så jag tog mig en tur till Starbucks och satte mig sedan i en solig park vid London Eye och funderade över barndans.
Haha jag fick världens kärleksförklaring av en fransman som gick förbi. Typ "my heart beats for you, I have to see you again, I love you!". Inte illa för någon man har pratat med i två minuter, eller vad sägs?
 

Eve fick sig också en liten kärleksförklaring, nämligen av mannen i silver som gång på gång försökte kyssa henne- och jag stod och vek mig bakom kameran.
Resans första fish&chips - XL-portion typ.       
 
Det var dags för den sista shoppingtiden och stegen styrdes rakt mot Victoria's Secret, där vi lyckades komma ut några påsar rikare och ytterligare tusenlappar fattigare. Man är nästan som hypnotiserad där inne...
'
 
Vi blev också indragna i någon fancy hudvårdsaffär och fick den ena mirakelprodukten efter den andra demonstrerade på oss. Det är oerhört svårt att stå emot när man faktiskt kan se skillanden på sig själv efter en minut. Så tja, innan vi visste ordet av det gick vi därifrån med varsitt kit till naglar och ansikte...
 
Full fart mot Pinapple Dance Studios och ett tufft pass i Contemporary Jazz med en av X-Factor UK's dansare.
Jag hade lite svårt för att välja vilken nivå jag skulle gå på, men beslutade mig för att när jag väl hade chansen skulle jag verkligen ha en utmaning. Sen bara det att passen var helt på engelska var ju också nytt.
Oja, en utmaning blev det!
Jag tyckte jag hängde med bra under första halvan av passet och i början av koreografin (g-r-y-m var den), men så kom en helt sjuk kombination.
Ni dansare därute kan nog få en uppfattning om jag skriver:
dubbelpiruett direkt till rondhopp med högt ben, in i en ny dubbelpiruett, ut i en layout med högt ben. I ett. Utan att stanna eller sätta ner foten mellan momenten. Yikes!
Men när man väl satte det- åh vilken känsla!
Och vilken inspiration till att bli bättre som man kände av att kolla på läraren.
Love it!
 
Ett perfekt slut på en helt underbar resa med fina familjen!

Jag avslutar med en liten bild på mina älskade shoppingfynd igen.
Primark: En hel del stickat och basic, plus smågrejer
Pinapple: Dansaffären och då såklart danskläder och väska
Victoria's Secret: Underkläder i massor, mjukisbyxor, bodysplash och parfymen Angels Gold
Littlewhites: "Easytone"-skor och streetskor superbilligt
Forever 21: Lite häftigare grejer- skinn, svart och tajt
The Body Shop och Sakre: hud- och nagelprodukter
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0