Premiärvecka

Ja, nu är det premiärvecka för Memento Mori!

Igår var vi dock lediga så då fick jag passa på att fixa allt som verkligen måste fixas den närmsta veckan- som att städa, plocka fram allting, fixa nya linser och få håret klippt för första gången på ett halvår.
Haha jag tycker fortfarande det är lika komiskt att min bästa vän är frisör och jag klipper mig typ en gång per halvår.
Det blir bara aldrig av!
Men nu känns det fräscht i topparna igen utan att vara för kort.

Senare på kvällen drog jag också iväg på streetjazzen.
Tanken var att jag skulle ta det lite lugnt, men så blir det aldrig när man väl kör och nu ömmar typ hela kroppen, hehe.

Idag får premiärveckan en tuff start, med rep från 17-23.
Let's do this!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till med Memento Moro.

2012-11-27 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0