Starting with the London shopping

Full fart tillbaka i vardagen!
 
Efter fyra timmars nattsömn krävdes det Red Bull för att jag skulle ta mig igenom en dag med 8 timmars jobb följt av 5 timmars dans. But I did it!
Direkt efteråt kände jag mig redo att lägga mig ner på marken och gråta, men nu är jag hyper av övertrötthet, haha.
 
Nu ska dansväskan packas full med scenkläder inför morgondagens genrep med Thriller- The Legacy of Michael Jackson (lokal produktion, inte Cirque de Solei, haha).
Det ska bli kul att komma upp på scen igen och framför allt ser jag fram emot att spendera mer tid med gänget och lära känna sångarna.
Så nu vet ni vart jag kommer befinna mig varje ledig stund resten av veckan- Blackboxen.
 
Då kanske ni förstår att London-update hamnar lite på efterkälken, men de 400 bilderna är överlagda på Macbooken och ska bara granskas.
Vi smygstartar med det som kanske många av er tycker är mest intressant av allt: SHOPPINGEN.
Jag vågar knappt kolla på kontot, och när jag ser alla kläder framför mig blir jag nästan rädd för mig själv, men så nöjd jag är.
 
Bland annat har jag fynd från Victoria's Secret (hehe bland annat 7 par trosor, en uuuunderbar parfym och två body splash), Forever 21, Urban Outfitters, Pinapple och Primark.
 
Två väskor, två par skor, fyra stickade tröjor, parfymen Victoria's Secret Angel Gold, bodybutter från Body Shop, mjukisbyxor, bustier, skinväst, handskar, BH:ar, sportBHs, accessoarer, typ mirakelprodukter för ansikte och naglar, en massa julklappar som såklart inte syns på bild, m.m.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0