You can take everything I am, but I'll be rising from the ground like a Skyscraper

Igår kväll och idag har jag, förutom att jobba, bara tagit hand om mig själv.

Egentligen hade jag ett danspass men jag kände att jag verkligen inte klarade av det.
Så jag har tagit ett varmt bad, läst Mockingjay, använt mina mirakelkurer för naglar och ansikte, scrub, bodybutter, målat naglarna blodigt röda (galet taggad på Breaking Dawn pt 2), sovit lite, kollat på tv, lyssnat på musik, städat på mitt rum, fortsatt packa upp efter London och pysslat om min ömma fot.

Galet vad mycket man kan hinna med när man inte lägger en massa tid på att ta sig till olika delar av stan, Halmstad eller bara väntar på att tåget ska gå eller att passet ska börja, haha.

Energin har gått från bristläge till nästan normalt, så detta var extremt välbehövt!


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Du borde ta dig sådana här kvällar oftare.

2012-11-20 @ 07:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0