Almost shaking

Jag har verkligen 1000 saker i tankarna idag!
Mest kretsar det runt söndagens koreografitävling, som det ät väldigt mycket fokus på just nu.

Jag kämpar emot mitt huvud och min kropp som vägrar bli friska, och det är tur att viljestyrka kan ta en långt.
Koreografin sitter inte helt hundra och det har blivit några sista-minuten-ändringar.
Axeln var påväg att dras upp och jag har skrapat upp båda knäna och fötterna.
Kläderna åker ner och musiken är inte helt fixad än.

Ja, redo som tusan väl?
Men det kändes faktiskt bra mycket bättre efter att vi hade visat upp från Felicia, blivit överösta av positiv feedback och fått ett peptalk.
Man blir så insnöad i sina egna tankar och mini-problem, så att få en utomståendes åsikt är guld värt.

Det ska nog allt bli bra ändå!
Nu ska jag bara försöka omvandla all negativ energi som jag bär på från alöa möjliga håll denna veckan, till positiv och minnas varför jag har längtat efter denna helgen så länge.

Det blir en välbehövlig dusch, komma på lite barndans och sen ska jag bannemig se säsongens första Vampire Diaries, som visades i USA i natt.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till på söndag. Ni fixar detta!!!!

2012-10-12 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0