Always gets sick when it fits the least

Hösten är ju tiden för förkylningar och att må allmänt halvdåligt- i alla fall om man heter Rebecca Berg.
Inte tillräckligt för att stanna hemma från jobbet, men ändå tillräckligt för att man ska vara totalt slutkörd när man kommer hem.

Självklart har jag åkt på en jobbig förkylning och för att inte riskera att vara sängliggandes och sjuk till tävlingen valde jag att skippa danskurserna idag.
Istället var jag först en stund i kollektivet och hängde och sen drog jag mig till Falkhallen för att bara sitta och titta och snacka lite.
Tur var det väl ändå att jag satt, för fy vad dåligt jag mår nu ändå!
Det blev smygande värre och värre innan jag nu mår riktigt illa.

Usch, jag vill verkligen, verkligen inte ha en favorit i repris (snarare mardröm) från Slutproduktionsveckan, när jag låg hemma i maginfluensa under repdagarna innan premiärer.
Nej, nej, nej, inte igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0