Another toy from Apple

Det får bli ett snabbis-inlägg nu, för jag är precis nyduschad och klockan är redan kvart över elva.

Efter 45 minuter dans och snack efter streetjazzen och sen en halvtimme i telefon med Klarisen så har tiden bara sprungit iväg, hehe.

Men jag får skylla mig själv, så härmed lovar jag dyrt och heligt att inte klaga imon om jag är trött...

 

Kroppen ömmar redan och det lär göra ont imon, men energin var ändå såpass att jag hade kunnat köra en timme till- love it!

 

Helst av allt nu så vill jag leka med min nya "leksak", men det får vänta tills imon.

Delvis med tanke på att mitt älskade Spotify Premium går ut om någon månad och delvis för att det har känts smådumt att använda mobilen när jag har danslektioner, så kikade jag in på Blocket efter iPods.

Ska man ha en iPod så är det bara en rosa Nano som gäller enligt mig, och när jag hittade en för 400 spänn var det ju som hittat!

Åh, nu ska här letas en massa bra musik!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0