Anybody got a good tip to become scary?

Tjohoo, snart är det Halloween!
Jag tycker det är superkul att klä ut mig och att se vad alla andra hittar på.
 
I år väntar inte mindre än 3 Halloween-event för min del. Tyvärr kanske inte alla hinns med/blir av, men med lite pyssel och knåp i almenackan så kanske.
 
Vad ska man då ha på sig?
Fantasin-mätaren står på noll just nu och tiden rinner iväg.
 
Sminket är ju nästan det roligaste.
Förra året hade jag tur som hade duktiga Moa som fixade smink, blod och blåmärken riktigt autentiskt!
Det var en riktigt bra kväll som började hos henne och avslutades på Heaven.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej vännen! Lovar att jag kan hjälpa dej detta året med sminket om du vill ;)

2012-10-26 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0