Bad luck coming my way

Idag hade jag egentligen tänkt gå på dansworkshops i Halmstad, men valde att göra det "mogna" beslutet att låta min kropp vila en dag.
Oj, vad jag ångrar det nu...

För hade hade jag varit i Halmstad och dansat så hade jag inte skjutsat Evelina och Johann till träningen.
Och jag hade inte hamnat i den kniviga situationen på parkeringen.
Och jag hade inte slitit av ett handtag på bilen.

Men tyvärr var jag inte i Halmstad och dansade.
Tyvärr skjutsade jag Eve och Johanna, hamnade i den kniviga situationen och slet av handtaget...

Ni kan nog gissa hur glad jag är nu.
Men efter ett paniksamtal till mamma och en konfrontation med pappa så är det värsta över och det är bara att ta smällen.
Självklart tänker jag betala det som krävs och hoppas att detta inte händer igen.

Men oj vad jag önskar att jag hade åkt till Halmstad och dansat..💎


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie Berg

Lilla gumman, materiella ting, surt ekonomiskt men en erfarenhet rikare som man ville varit utan. Puss på dig!

2012-10-17 @ 20:42:09
Postat av: Mari-Anne

Vilken otur att detta hände, men det ordnar sig. Man kan tyvärr inte ändra på det som sker. Sådant är livet och man lär sig alltid något, eller hur?? KRAM!!

2012-10-17 @ 22:02:34
Postat av: Dennis

Ingen större skada skedd! Skriv bara för Guds skull inte att de var du som körde!!! Blir billigare om Mia eller Lars skriver sig som chaufför

Svar: För sent...
Hold your dreams

2012-10-25 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0