Crazy night out in the woods

Visst blev det en riktig toppenkväll igår!
Förutom det jag skrev igår så blev det också ett nattdopp i en sjö mitt ute i mörka skogen. Adrenalinkick på den!
Att gå barfota i en kolsvart barrskog för att komma dit var kanske ingen höjdare, men ändå en kul grej liksom.
Inte lika kul för dom som ramlade, men lite blåmärken och rivsår har vi alla, haha.
 
En annan partyhöjare var strippstången. Japp, ni läste rätt, strippstång... I scoutlokalen... WTF liksom?
Men det var rätt kul, för folk skulle mest ge sig på att testa akrobatik på den, vilket inte är det lättaste.
Men lilla jag som bara älskar akrobatik lyckades få till lite grejer som att typ hänga i stången och slå ner i en brygga, haha.
 
Det var full rulle fram tills fyra-tiden och idag var folk inte riktigt lika pigga och glada.
Usch, jag är bara så glad att jag själv inte är särskilt bakis- och tur är väl det med tanke på att jag snart ska iväg till Halmstad och dansa.
 
Tack till Alice och alla- nya ansikten och gamla vänner- för en riktig toppenkväll.
Här kommer ett litet smakprov av bilderna.

 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Verkar som Ni haft superkul!!

Svar: None
Hold your dreams

2012-10-21 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0