En tisdag med dans och DHW

Haha idag när jag gick in i danssalen visste jag först inte om jag skulle skratta eller gråta.
Förutom Ida och Viccan som skulle hålla i workshopen så kom bara jag och Linda- 2 av 13.
Men det blev ett skönt pass ändå.
Vi fick bestämma helt hur vi ville ha det så det blev styrka, lära oss hela dansen, öva MM-dans och snacka lite.
Det är inte varje dag man får bestämma sina pass man går på, haha.

Åh, nu skriker min kropp efter mat och att slå sig ner i soffan framför DHW säsong åtta.
Jag, mamma och Eve köpte den så fort den kom ut men har bestämt att bara se max ett avsnitt om dagen, för att få suga lite på karamellen.
Annars hade det bara krävts ett par riktigt sena kvällar och så hade säsongen varit slut på ett par dagar, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0