Fire in my heart called passion

Åh, efter ett långt, varmt bad med Catching Fire i högsta hugg är jag nästan som en ny människa.
Efter denna helgen och starten på veckan så värker varenda muskel jag har i kroppen, men på ett bra sätt.
 
Nu känns det som om jag äntligen kan vila kropp och huvud lite. Guld värt.
Jag har kollat runt lite på internet på klipp, och bland annat sett The Bonkers bidrag som kom tvåa i koreografitävlingen. Riktigt känslosamt och en gripande!
Jag tycker verkligen det är kul att se att många grupper gav sig an stilar som inte förknippas med dom, som även jag gjorde.
Det är med utmaningar vi utvecklas, right?
 
Gud, jag känner mig som världens största dansnörd, men en lycklig sådan.
Jag vill bara pröva på mer och mer olika saker, pusha gränserna för vad jag själv tror jag klarar.
Jag tror att jag aldrig förr i mitt liv har brunnit för något så mycket.

Men för eran skull ska jag försöka variera bloggen lite mer nu när jag- förhoppningsvis- får lite tid igen, haha.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Förstår att dansen står som nr. 1 i alla fall just nu. Dansa Du på, så länge det är det bästa. KRAM!!

2012-10-17 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0