Heading for the woods (17.00)

Danslördagen började med en workshop i vouging med Anna från Urban Connection-föreställningen.
Annorlunda, jättekul och äntligen en dansstil där mina överrörliga axlar var en fördel, haha.

Sen blev det tre härliga pass med barnen innan stressfixa sig.
Jag kände att utan en powernap och mat så kommer kvällen slita illa, men ni kan ju gissa hur lätt det är att sova när man har femhundra saker att göra på en kvart, hehe.
Nu sitter jag, Veronika, Simon och Ulle i en bil så fullpackad att man kan tro att vi ska iväg på semester i en vecka.

Men det ska ju bastas, duschas, grillad, festas och övernattas ikväll.
Det är Alices försenade födelsedagsfest ute i Tranabo som gäller och vi har taggat hela veckan.

Tranabo är ett ställe där scouterna har sina stora årliga läger, och det var faktiskt där jag och Alice först träffades när vi var åtta.
Lägret brukade vara en av årets höjdpunkter och det känns småsjukt att komma tillbaka dit nu hela tio år senare, och dessutom för att festa.
Men som vi ska festa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0