A nights I really needed badly

Vilken toppenkväll vi har haft!

Först kom Veronika till mig vid halv sex-snåret för att umgås ikapp lite och bara snacka massa innan det var dags för den första av våra tema-filmkvällar.

 

Det var jag och Pelle som kom på idéen påväg hem från en fest att vi innan han åker till Australien måste ha tema-filmkvällar.

Så jag, Veronika, Pelle, Lollo och Ulle var på plats hemma hos mig för den första: Chick flicks/Tonårsfilmer.

Valet stod ganska självklart fast vid She's the man, John Tucker must die och Mean Girls.

Tre filmer, en nattpromenad och lite snack senare resluterar i att klockan nu är närmare tre.


Men vet ni vad det sköna är?

Även fast jag kommer i säng så sent så kan jag utan problem sova i mina åtta välförtjänta timmar och ändå kunna ta det superchill innan samlingen för tävlingen. Megagillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0