Not so stressed today

Idag har jag kunnat ta det ovanligt lugnt.
Jag fixade lite grejer i stan, kollade lite serier och tog en powernap innan Helenas jazz.
Efteråt tog jag och Felicia en härlig pratstund med både skitsnack och serious talk. Välbehövt!

Hemma har jag också passat på att unna min trötta kropp lite återhämtning, med bodyscrub, hårinpackning och ansiktsmask.
Inte det smartaste tidsmässigt kanske när man kommer hem tio och ska upp fem, men det var värt det!

Förresten, ingen har väl missat att det är Kanelbullens dag idag?
Det har ju fullkomligt dominerat Facebook idag, haha.
Jobbet var i alla fall gulliga och bjöd på bullar, så visst har även jag ätit kanelbulle idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0