Not the best start of the week

Gårdagen hade sina upp- och nedgångar.

På förmiddagen fick jag minst sagt positiva jobbesked och var på topphumör, men eftermiddagens kaos och att tycka synd om andra tog överhanden.
Med en huvudvärk som gjorde att jag knappt orkade stå upp ville jag bara åka hem efter jobbet, men det var jag som hade nyckeln till danssalen för Thriller-repet, så jag hade inget annat val än att bege mig in till stan.

För att bokstavligen talat bitchslapa mig i ansiktet lite till så var det storm ute och jag hade motvinden längst ute på strandudden.
Det var helt sjukt!
När jag försökte cykla så bokstavligen talat vreds jag runt 180 grader och åkte full fart i fel riktning!
Jag fick hoppa av cykeln och riktigt kämpa för att ens kunna gå i den vinden, och väl uppe på Söderbron var jag rädd att vinden skulle knuffa mig över räcket!

Okej, jag vet att USA har det mycket värre och att man inte vore klaga, men det var väldigt läskigt.

Efter att ha släppt in gänget och gått igenom lite snabbt så åkte jag hem för att kurera mig med Kan Jang, Alvedon och så lite B&J, haha.
Sen somnade jag, med kläderna på, strax efter åtta!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Låter inte alls bra. Hoppas Du inte blir riktigt sjuk utan att det är något tillfälligt som raserer på SOLSIDAN!!

2012-10-30 @ 15:55:04
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Du fick positiva jobb-besked.

2012-10-30 @ 15:57:00
Postat av: Dennis

Grattis!! Misstänker att du fick fast och anda inte

Svar: Nja, det är på sätt och vis rätt men mer komplicerat
Hold your dreams

2012-10-30 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0