Saturday October 6th

Under denna superupptagna lördag får man passa på att blogga i bilen mot Kinnared.

Förmiddagen bestod som vanligt av två barndanspass och sen mina egna elever.
Sen repade jag och Rebecca lite (näääästan klara nu) innan jag duschade och fixade mig där.
Nu har jag precis varit hemma hos chefen med de andra danslärarna och haft terminens möte.
För att vara jobbmöte så är det svårt att hitta trevligare än våra!
Jag känner ju alla de andra bra, men det är sällan vi träffas allihopa.

Så, i bilen mot Kinnared som sagt.
Släktkalas väntas och att leka med min lilla prinsessa.
Supermysigt, men jag hoppas att vi ändå kommer hem i såpass tid att jag kan dra iväg på kvällens andra planer.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du fick tid till resten av kvällens planer. Roligt att Du var med, Elin hade nog blivit väldigt besviken annars.

2012-10-07 @ 00:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0