Thursday so filled with emotions

Idag var första dagen med glittrande frost på marken och imma i luften när man andas.
Usch, det känns väldigt långt till april och vårvärme!

Men eftermiddagen var härligare.
Det blev en promenad hem i höstsolen utmed underbara Skrea Strand.

Förutom att repa en snabbis med Rebecca (nödvändigt nu oavsett hur nja mår), så har jag mest tagit det lugnt och vilat mig.
Ätit en av mina absoluta favoriträtter (kycklingpaj med mango och cashewnötter) och bakat vaniljmuffins med chokladglasyr till morgondagens fredagsfika på jobbet.

Nu gosar jag ner mig i soffan framför Greys.
Det är lite motvilligt som jag kollar, för de senaste två avsnitten har jag lipat som en baby och jag är så arg för att serien aldrig kommer bli densamma igen.
Men visst lär jag sitta klistrad framför varje avsnitt ändå. Har man slaviskt följt åtta säsonger så måste man ju veta hur det slutar.

Vad tycker ni förresten om vårt pynt av Fridas packbord?
En liten överraskning nu när hon fyller år.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Muffisen ser goda ut. Hur ofta står Du för fredagsfikat, Ni är väl så många så det blir väl inte så ofta. Hoppas födelsedagstjejen gillar Er utsmyckning.

2012-10-11 @ 21:44:24
Postat av: Ros-Marie

Både bordet och muffisarna ser fina ut. :)

2012-10-12 @ 08:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0